Zbuduj przewagę biznesową w obszarze client service z Goodyear Truck Force Quality Audit System! Precyzyjna ocena, porównanie, doskonalenie – postaw na realne podniesienie standardów obsługi technicznej oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Twoja nowa siła w zarządzaniu jakością obsługi klienta!
Trzy lata temu Goodyear stanęło przed strategicznym wyzwaniem oceny jakości obsługi klienta w sieci Autoryzowanych Serwisów TF obejmującej obszar EMEA. W tym kontekście kluczowe stało się ujęcie i usystematyzowanie procesu audytu, uwzględniając różnice w modelach biznesowych krajów, przy zachowaniu możliwości porównania wyników na poziomie regionalnym. Poprawa obsługi klienta ma istotne przełożenie na zwiększenie satysfakcji klientów, co stanowi silny filar wzrostu lojalności, rekomendacji oraz budowy trwałych relacji biznesowych dla Goodyear.
Opracowaliśmy kompleksowy system IT, umożliwiający przeprowadzanie audytów jakościowych w Autoryzowanych Serwisach TF w czasie rzeczywistym za pośrednictwem dedykowanej platformy online. Narzędzie umożliwia błyskawiczną ocenę jakości obsługi klienta, co pozwala skutecznie monitorować i doskonalić standardy świadczenia usług.
Stworzony przez nas system pozwala na elastyczne dopasowywanie ankiet do zróżnicowanych modeli biznesowych obowiązujących w poszczególnych krajach. Każdy z tych regionów ma możliwość dostosowania pytań do swoich unikalnych potrzeb i warunków, co umożliwia precyzyjną analizę, zachowując jednocześnie spójność w ewaluacji wyników na poziomie globalnym.
Skonsolidowany raport agreguje dane z poszczególnych serwisów, umożliwiając porównanie jakości obsługi na różnych skalach: od pojedynczych serwisów, przez obszary regionalne, aż po całe kraje. Taka analiza pozwala nam podejmować skuteczne działania naprawcze na szerszym spektrum, co sprzyja optymalizacji standardów obsługi klienta na wielu poziomach działalności.
Na podstawie wyników audytów, system generuje Action Plany, które służą poprawie jakości obsługi w obszarach, gdzie wykryto niedociągnięcia. Ten proces doskonalenia stanowi istotny krok w ciągłym udoskonalaniu obsługi klienta, wpływając pozytywnie na jakość świadczonych usług.
System jest obecnie używany w 12 krajach przez ponad 7 000 użytkowników, w tym około 200 pracowników Goodyear. Stanowi to kluczowe narzędzie zarządzania, istotnie wpływające na poprawę obsługi klienta oraz standardów świadczonych usług w Autoryzowanych Serwisach TF na obszarze EMEA.
Goodyear Truck Force Quality Audit System stanowi kompleksowe narzędzie umożliwiające strategiczną ocenę i doskonalenie jakości obsługi klienta w serwisach TF na obszarze EMEA. Jego wszechstronne funkcje pozwalają firmie precyzyjnie analizować, porównywać i podnosić jakość obsługi klienta na wielu poziomach działalności, co skutecznie wzmacnia relacje z klientami i podnosi standardy w obszarze obsługi technicznej.
Zobacz nasze najnowsze realizacje. Mamy bogate doświadczenie w obszarach IT związanych z projektowaniem i wdrażaniem dedykowanych systemów przetwarzania danych, zarządzania nimi.
2024 © Product - All Right Reserved
Adres firmy:
ul. Jankowska 10/2,
02-129 Warszawa
Kontakt:
tel. 022 668 77 73
Dane rejestrowe:
KRS: 0000335936,
NIP: 7010192766,
REGON: 141934265